Check voor de mailinglijst! - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Sabine, Anouk, Michelle en Maaike - WaarBenJij.nu Check voor de mailinglijst! - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Sabine, Anouk, Michelle en Maaike - WaarBenJij.nu

Check voor de mailinglijst!

Door: SH

Blijf op de hoogte en volg Sabine, Anouk, Michelle en Maaike

06 April 2014 | Nederland, Zutphen

Hallo allemaal! Over 16 dagen vertrekken we al naar Suriname! Daarom wil ik nog even van te voren checken of de mensen die zich hebben aangemeld voor de mailinglist de mailtjes ook echt ontvangen! Laat me via facebook of via mail even weten of het is gelukt.

Je kan me mailen naar sabinehemeltjen@gmail.com

• 06 April 2014 - 22:25

Jolanda:

Hey Sabine,
    Wij wensen je heel veel plezier in Suriname! En we willen in de bloementuin graag op de hoogte blijven van jou ervaringen tijdens je stage.
    Groetjes Gertjan, Jolanda, Noa en Lynn xxx

• 06 April 2014 - 22:50

Saskia:

You go girl! We gaan je zeker volgen. S6 en have fun!

• 06 April 2014 - 22:59

Ineke Luijken :

Als baby heb je in mijn armen gehouden ik zou je graag willen volgen , helemaal,te gek zo'n reis, geniet van iedere minuut!

• 07 April 2014 - 13:41

Chantal:

hallo Sabine en crew,

eerst 15 april afscheid en dan vliegen naar...

vr gr chantal

• 11 April 2014 - 14:19

Tjitske:

Sabine

Heel veel plezier in Suriname, geniet ervan!!

liefs, Tjitske

• 18 April 2014 - 14:55

Evelyn Dunnebier:

Heel veel plezier in Suriname, Sabine

Sabine, Anouk, Michelle en Maaike

Dit is ons dagboek van onze stage in Suriname! We zullen hier alle vier regelmatig nieuwe verhalen op plaatsen. Aan onze initialen kun je zien wie het verhaal heeft geschreven: Sabine Hemeltjen - SH Anouk te Riele - AR Michelle Woertman - MW Maaike Wijers - MAW Veel leesplezier! "De Suricrew"

Actief sinds 05 April 2014