Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Sabine, Anouk, Michelle en Maaike - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Sabine, Anouk, Michelle en Maaike - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: SH

Blijf op de hoogte en volg Sabine, Anouk, Michelle en Maaike

18 April 2014 | Nederland, Zutphen

Hallo allemaal,

We zijn er klaar voor! Afgelopen week hebben we de laatste dingen afgerond en nu zijn we dan echt klaar om te gaan. We hebben allemaal de uitslag van de MRSA test gehad en we zijn allemaal NEGATIEF! Dat betekent dat wij geen MRSA hebben en dat we dus onze stage mogen starten in Suriname!

Gisterochtend hebben we ons visum opgehaald. Naar horen zeggen dachten we dat we tot buiten het gebouw in de rij zouden staan, dus zijn we om 7 uur 's morgens al vertrokken om dat ding op te halen. We waren de enigen in het gebouw en met een kwartier weer buiten ... Maar ach, we hebben hem!

Ook beginnen we de Surinaamse cultuur nu wel een beetje te leren kennen. We zouden het kennismakingsgesprek hebben op 24 april, maar na een mailtje van onze contactpersoon, is deze verplaatst naar 29 april. Er is namelijk een grote wandelmars in Suriname en daar doen ze natuurlijk allemaal aan mee, haha. Hele happening geloof ik, maar voor ons niet erg, want wij hebben nog lekker een weekje vakantie als we daar komen.

Dinsdag is het zo ver en vertrekken we dan eindelijk naar Suriname. Het was een lange weg van voorbereidingen, stress en ongeduld, maar we zijn er helemaal klaar voor!

We houden jullie op de hoogte!

SuriCrew

• 18 April 2014 - 08:37

Ingrid:

#respect hoor dames!! En onwijs veel plezier gewenst en n goede reis. Pas goed op jullie zelf en elkaar!

Groetjes Ingrid (achternicht van Sabine)

• 20 April 2014 - 17:07

@lice:

Ha Sabine, ik wens jou en je vriendinnen een hele goede reis en veel (werk)plezier! Groeten, @lice

• 23 April 2014 - 12:55

Ellen:

Hallo Sabine....en de rest van de meiden,

Jullie zijn aangekomen,en hebben er al vast wat meegemaakt.
    Ik ga jullie volgen,en in ieder geval een mooie tijd gewenst!
    Succes!

• 23 April 2014 - 18:22

Robin Schippers:

Hallo dames , ik wens jullie heel plezier. Ik zal de blog blijven volgen :D respect voor deze dames

• 23 April 2014 - 21:35

Thea:

Hai Michelle ik wens jou en natuurlijk je vriendinnen een ontzettende fijne tijd, geniet er van en ik zou het erg leuk vinden om zo af en toe iets van jullie verslagen te lezen!!! Toi Toi Toi Groetjes vanuit Ollanda Thea

• 23 April 2014 - 21:59

Dineke:

Super toff dat jullie er nu dan gewoon echt zitten, en ja cultuurverschillen zul je er nog wel meer tegen komen maar na wat tijd weet je vanzelf waarvoor je op tijd moet zijn en anders hoeveel te laat ongeveer en gelukkig zijn jullie met zijn vieren!

Vergeet niet om naast het harde werken ook te genieten!
    Heel veel liefs
    Dineke

Sabine, Anouk, Michelle en Maaike

Dit is ons dagboek van onze stage in Suriname! We zullen hier alle vier regelmatig nieuwe verhalen op plaatsen. Aan onze initialen kun je zien wie het verhaal heeft geschreven: Sabine Hemeltjen - SH Anouk te Riele - AR Michelle Woertman - MW Maaike Wijers - MAW Veel leesplezier! "De Suricrew"

Actief sinds 05 April 2014