De eerste avond en dag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sabine, Anouk, Michelle en Maaike - WaarBenJij.nu De eerste avond en dag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sabine, Anouk, Michelle en Maaike - WaarBenJij.nu

De eerste avond en dag

Door: SH

Blijf op de hoogte en volg Sabine, Anouk, Michelle en Maaike

23 April 2014 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Daar zijn we dan! Eindelijk in Suriname. Zo lang hebben we er naar uit gekeken en nu zijn we er gewoon! Heel apart! De vlucht is goed verlopen. Er werd goed voor ons gezorgd en we kwamen niets te kort. Al was 9,5 uur vliegen toch wel erg lang.

Bij aankomst stond onze taxichauffeur Jeffrey al op ons te wachten. Na een ritje van ongeveer anderhalf uur kwamen we aan in ons huis. Hier werden we meteen goed ontvangen door meneer Tjon (de huisbaas) en zijn vrouw en hebben we kennis gemaakt met Stijn en Ine; onze Vlaamse huisgenoten.

Stijn heeft ons nog even mee op sleeptouw genomen en laten zien waar we alles konden vinden. Daarna zijn Maaike, Michelle en Anouk gaan slapen. Ik (Sabine) ben met Stijn en Ine nog wat gaan eten bij Zus & Zo. Een leuk tentje waar veel Nederlanders en Belgen komen. En het eten was uiteraard heerlijk!

Na een lange, warme nacht slapen waren we weer vroeg wakker voor onze eerste echte dag in Suriname. We zijn begonnen met een rondritje van meneer Tjon. Hij liet ons het centrum zien, de waterkant, restaurantjes, kerken ... echt van alles!

Verder hebben we gewoon de alledaagse dingen gedaan, boodschappen, eten etc. De prijzen zijn wel ongelooflijk. We betaalden voor 6 hamburgers met patat 114 SRD. Dat is omgerekend zo'n 30 euro. Dus 5 euro per persoon en het was heerlijk!!

• 24 April 2014 - 00:03

Tamara Hemeltjen:

Super om wat van jullie te lezen en de foto's te bekijken ! Hoop dat jullie alle4 jullie draai hebben gevonden !
    Wij gaan nu lekker slapen , fijne avond nog daar xxx

• 24 April 2014 - 10:12

Karin Klaverdijk:

super te lezen dat jullie jullie draai aan het vinden zijn. leuke foto met de KFC en d3 blokker. heel veel plezier. veel liefs.xxx

• 24 April 2014 - 12:49

Charlotte:

Hoi Maaike!

Leuk deze blog, ik ben benieuwd naar jullie vehalen en ga het volgen!:)

Groetjes Charlotte

• 24 April 2014 - 14:35

Chantal:

hallo top en fijn dat jullie veilig en goed zijn geland.
    Nou Sabine viel het vliegen mee, vast wel. eerst het land herkennen en hard werken. succes en genieten, hoor van je.

• 24 April 2014 - 16:42

Petra:

He wat fijn dat jullie goed zijn aan gekomen....leuk met foto'S ik petra heb ze aan onze grijze dames en heren laten zien met reaktie he die zuster isvan ons watfijndat ze op vakantie gaat( haha grapje)nou hier missen julliehet mooie weer wij mazzel oh gaat net regenen maar goed dan ga ik wel ff naar de mac voor een happie ...... succes allemaal daag petra B

• 24 April 2014 - 17:11

Marloes Mulder:

Hallo Anouk en de andere dames,

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen in Suriname!
    Ik wens jullie heel veel plezier daar.

Groetjes,
    Marloes

• 24 April 2014 - 17:50

Danielle:

Haai,

Goed om jullie verhaal te lezen en jullie opgevangen zijn! Zie graag de volgende verhalen tegemoed :).

Groetjes,
    Danielle

• 25 April 2014 - 19:23

Elvira Elders:

hallo anuok en de anderen leuk dat jullie goed aan gekomen zijn geniet ervan . groetjes elvira

• 26 April 2014 - 14:29

@lice:

Dat begint goed. Leuke foto's!

• 29 April 2014 - 18:40

Jacquelien:

Ben benieuwd naar jullie jungle ervaring.

• 30 April 2014 - 09:03

Tamara:

Zeg dames, de vakantie zit erop :p Nu wordt het tijd om te gaan werken !
    Heel veel plezier op jullie stage, hoop dat jullie nu ook weer tijd hebben om te "bloggen" hihihi

xxx

• 30 April 2014 - 22:07

Francis:

Hoi anouk en meiden heel veel plezier .