Nieuwe stage schema's! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sabine, Anouk, Michelle en Maaike - WaarBenJij.nu Nieuwe stage schema's! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sabine, Anouk, Michelle en Maaike - WaarBenJij.nu

Nieuwe stage schema's!

Door: SH

Blijf op de hoogte en volg Sabine, Anouk, Michelle en Maaike

14 Mei 2014 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal!

Ondertussen is dit onze 3e week stage. In het begin is ons al verteld dat we tussendoor ook nog van afdeling mochten wisselen als we dat wilden. Intussen is dat allemaal rond en gerealiseerd dus hier even een update wat betreft de afdelingen!

Anouk:
28 april t/m 29 mei: Kinderafdeling
2 juni t/m 5 juni: Operatiekamer
9 juni t/m 3 juli: Chirurgie

Bij Anouk komt er als het goed is ook nog een week op de Zuigelingen afdeling. Dus bij de baby'tjes!

Maaike:
28 april t/m 29 mei: Kinderafdeling
2 juni t/m 5 juni: Operatiekamer
9 juni t/m 3 juli: Kinderafdeling

Maaike wilde niet van afdeling wisselen omdat ze het toch wel erg leuk vond op de kinderafdeling. Maar ook Maaike gaat als het goed is nog een week op de Zuigelingen afdeling!

Michelle:

Sabine:
28 april t/m 22 mei: Intensive Care
26 mei t/m 29 mei: Operatiekamer
2 juni t/m 3 juli: Spoedeisende Hulp

Zo, nu zijn jullie weer even op de hoogte van de nieuw gekozen afdelingen! Zodra het zeker is wanneer Maaike en Anouk naar de Zuigelingen gaan, horen jullie dat natuurlijk zo snel mogelijk!

Liefs!

• 15 Mei 2014 - 06:45

Tamaar:

Spannend, weer nieuwe uitdagingen in het verschiet ! Leuk !

Dikke smakker xxx

• 15 Mei 2014 - 18:55

@lice:

Ervaringen op de werkvloer die je liever niet hier post, hoor ik graag per mail ... Kan dat, of vraag ik dan te veel van je?

• 18 Mei 2014 - 01:21

Sabine:

Nee hoor Alice, helemaal niet! Ik heb alleen je mail adres niet. Je kan mij een mailtje sturen naar sabinehemeltjen@gmail.com. Dan zal ik je mijn minder leuke ervaringen toesturen.

• 25 Mei 2014 - 15:35

Ellen:

Hallo Sabine

Erg spannend allemaal, maar je bent zeker weer ervaringen rijker!
    Ik wens jou en de andere meiden nog veel plezier daar!

Groetjes ellen

Sabine, Anouk, Michelle en Maaike

Dit is ons dagboek van onze stage in Suriname! We zullen hier alle vier regelmatig nieuwe verhalen op plaatsen. Aan onze initialen kun je zien wie het verhaal heeft geschreven: Sabine Hemeltjen - SH Anouk te Riele - AR Michelle Woertman - MW Maaike Wijers - MAW Veel leesplezier! "De Suricrew"

Actief sinds 05 April 2014